oohohohoh

Heeeeej! Jag är speeeedooo! (tack vare jesper och felicia.) Vi stod ju i kiosken idag på kvällen och sålde fika med spanska gruppen för aa samla in pengar till barcelona, för det va ju öppet hus på skolan så de blev en hel del försäljning! Det va kul och mysigt, jag har typ kärleks kick, vi tjejer har snackat om det rätt mycke idag och igår att vi älskar vår klass!!!! asså, hela klassen har verkligen en gryyym sammanhållning, alla killar är så lättta och ingen bryr sig om man är konstig (som alla är, nästan alltid, hihi) och vi har galet kul tillsammans. pus på alla i 9cd, hehe! ;)

Så föra tt bli av med min energi (och minska på de 3 bullar jag åt i kiosken) så sprang jag i 20 minuter på mitt löpband, sen gjorde massa rump och magövningar. wowowoowo viill ha SOMMAR NU!!!!!!!! 
 
nu ska jag väl gå o sova av min eneergi som fortfarande inte har gått bort!!! fan tjarråååå
MUSEUM imorgon ska åka halv 10, naaaiiizzz!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0