ska göra spanska glosor nu

Hejsan hoppsan! Lyssnade nyss på "Rising Girl" och fick helt enorma sommarkänslor, och nu kom Waka Waka på det också, hmmmm min spotify gillar att plåga mig såhär i vintertiderna.... okej jag skyller på mig själv, har min sommarlista på (Y) men att längta är bra. ska njuta så mycket när dom tiderna jag längtar efter är inne.. (det här inlägget skulle kunna bli skitlångt och bara skriva allt som händer framöver o hur mycket jag längtar men de pallar ju ingen läsa, hehe!)

onsdagar är också rätt bra. går hyffsat fort. gick te Julia med Rebecka och Lisa efter skolan o vi sjöng lite o kolla tv... kom njyss hem och har ätit o lagt upp lite new stuff på fejjan.. :) n.e.r.d !!! mihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0