typ av lång historia ganska kort

TJEEEEEENNA. daammnnn vad jag har ont i halsen, halsfluss på g känner jag ;) kanske för jag har legat i så mycket dessa dagar, är inte van att köra så mycket hehe. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN kul har vi ju haft dessa sista dagar på lovet. Igår va vi hemma hos Fredda vi tjejer, som bor vid typ trollbodaskolan där trevligt folk va. Sen vid 12 tiden kanske drog jag, lisa, julia, malin, nicke, johannes, patrik och robban hem till mig och fortsatte hos mig ett tag. det va också kul. Sen sov nicke och julia hos mig, eller ja sov och sov, julia slocknade direkt men jag o nicke va uppe till ca 5 på morgonen så jag är jäävligt trött och schleten nu ska jag säga.

ska duscha nu sen bara ha en skön slappkväll ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0