you know i know how

Heeej bloggen! Har glömt att jag hade en blogg faktiskt haha.. Igår va hur mysig som helst, vi åkta till vällingby och tränade på gymmet, jag lisa julia och malin. Sen efter ett tag bytte vi om och badade ett tag, sen bastade. Tvättade håret och fixade oss lite. SEn mötte vi felicia i vällingehus och käkade maaat och hade kul. Sen på kvällen kom rebecka lisa o julia till mig och vi va bara och gjorde ingenting förrens klockan typ halv 11 då vi blev lite roliga, och ville åka pulka så på dirren drog vi o åkte en typ kvart i allmänna, va as kul haha all snö i ansiktet jävlar vilken fart man fick ;) .

vaknade upp med lisa o julia o vi gjorde typ inget, kvällens planer försördes men  nya har kommit vi får hoppas på dom.. :) ska duscha nu sen fixa mig! pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0