Bildbomb!

mami o momo ♥
Fizen och jag ♥
såhär såg jag ut i förrgår; Ny tunika från Vero Moda med svarta shorts under (malta) och ett skärp, sen med nya Hunter-stövlar som mamma köpte i Danmark :)
♥♥
asa jävöa ful bild på mig men min älskade MORMOR e så otroligt söt hihihi ♥♥♥ love
Amanda och jag med hennes snygga brillor hihi
Fina Liz
Nya bikinis mamma köpte i Danmark till mig, dock är överdelarna toooooooo small, ser ut som jag har inga tuttar hehe har inte stora men i dessa ser dom obefintliga ut xD
ULLARED ♥
Såhär såg jag ut när jag var i Halmstad med tjejerna, glömde ju säga att jag köpte en pälsväst i Danmark, där har vi den :) 

Här blev det lite bilder ifrån Halmstad men mycket från när jag Liz och mamma åkte och hälsade på mormor och sen drog till Gekås, va en härlig dag! 
Igår kom Julia och hennes familj, och vädret va även kanon. Så låg på stranden (har fått vattenblåsor i ansiktet för jag brände mig, buhuu..) sen träffade jag och Amanda henne ett tag sen grillade vi på stranden med Jakob Herman Macki Rasmus mm.

Idag va jag med Julia och hennes family käkade hos oss och gick hem nyss. Asamys! Vi kollade Asterix och Obelix eller hur de stavas med hennes brorsor hahah.. jag läste ut en skit bra bok som heter Svärmaren, LÄS, hehe kunde inte sluta läsa... Nu blire slaaaaaggggggggg tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0