no nooo - you're not the one for me

Heeey! Dagarna har varit lite bättre nu iallfall. Igår var det skit varmt men hade ingen ork att cykla ner till stranden så det blev att jag låg på tomten, efterlängtat efter dagar med regn! Sen vid halv 5 drog jag ut och sprang. Sprang över 4 långa stränder, och ena stranden är en naken bad strand... så några nakna 70 åringar stog ju och spana, skit skarrigt haha. Sen på kvällen så kom Amanda (en tjej som vi träffade första kvällen jag var här, från göteborg, skit snäll!!) Carro och Liz över till mitt hus och vi käkade tacos och mös. Sov hos Liz sen imorse drog vi till mig kollade tv och spelade monopol, sen kom Amanda över och vi kollade på en film.
Nu är det kväll igen och troligen ska vi kolla på Systrar i jeans som går på tv hemma hos Liz:)
igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0