bajs

Bilder ifrån när jag och Alice va i Uppsala och hälsade på Adam och Arvid. Vi gjorde inte så mycket först men sen så åkte vi ut med Arvids båt, badade och softade galet, så jävla najs! Sen plocka vi upp deras bästa polare Oliver också, trevlig kille :) Vi la båten vid centrum och sprang in och köpte donken och satt i kvällssolen och åt. Sen blev det en jävla massa knas när vi skulle hem, vi missade 10 över 10 tåget så vi fick vänta till 10 över 11, så vi va hemma runt 1... Hehe lite försenad var jag men iaf! Värt som fan för det va en skit bra dag :) 

Är ju på Långasand nu! Mys, fast vädret SUGER. eller dagen efter vi kom så var det kanon och va på stranden hela dagen, sen på kvällen spöregnade det när vi skulle göra brasa på kvällen med 3 nya tjejkompisar :) så vi blev ju liiiiite blöta sådära men det va rätt roligt faktiskt. sov hos li med henne och carro, azamyzigt! Igår var jag hos mormor, inte så mycket mer... 

Händer inte så mycket nu eftersom vädret är kefft men ikväll ska vi iaf på bio, H_arryPotter slutet :) ska bli najs! nu ska jag göra något. typ träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0