blandade känslor

Okej. Skolavslutning idag. Har slutat i en skola som jag har gått i i 10 år..! Herregud, tiden har gått fort. Känns som det var nått år sen man satt i nya klassen i 7an och jag var inte alls nöjd med min klass. Men JÄVLAR vilken ändring det blev där. Jag älskar min klass. Är stolt över speciellt Shaho som kom in i vår klass, han hatade alla och var aldrig på lektionerna, men vi ändrade på honom och idag fick han special diplom av rektorn för hans framträdande nu i 9an. Vår klass har det senaste halvåret bara växt starkare och starkare tillsammans och det glädjer mig sjukt mycket. Så underbara människor, seriöst. Eric höll ett litet "tal" idag och sa hur mycket vi betydde och hur roligt han har haft det, redan då började tårarna och sen kunde vi inte ens gå ut ur klassrummet så alla satt kvar skit länge hehe. Tog massa gruppbilder på skolgården och hade kramkalas. Började såklart gråta, känns så tråkigt :( även fast det är sjukt skönt med sommarlov så VIIILLLL jag inte skiljas från min klass även fast jag säger tll mig själv att jag kommer träffa alla igen. Sjukt mycket kärlek till er i 9CD som har gjort dessa 3 år till de bästa hittils seriöst. Bättre får man leta efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0