drop everything now, meet me in the pouring rain

hahahha fan vad jag är töntig egentligen, det flög in en liten söt fågelunge i mitt rum när jag hade öppet fönster och jag börjar skrika som fan (pappa hade nyss åkt så ingen va hemma) och panikar i tele med mamma och sen låser jag in den i mitt rum och stackarn får vara där helt borta i en halvtimme tills pappa kom hem och släppte ut den... va dock KOKT läskigt, en ute fågel inne liksom hallåååå den kunde dödat mig....... 

TJOoooo. Är fett hungrig, åt vid typ halv 1 senast = fett länge sen. Idag va vi på uppdrag på stan vilket inte var lika roligt som jag hade trott, (haha vad kan de bero påååå) men det funkade! dock jäääääävligt jävla lökigt, varmaste dagen lätt hittills. Köpte ett par skor, äntligen. Helt okej snygga.. men orkar inte asså haha. Sen drog jag hem och solade i nån timme tills jag tröttna. De brann också som hela fb skrev om hehe :) cooooooolt


hOs JuLiA fÖr nÅn dAaAg sEn xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0