don't give up

Den här bilden glädjer mig att lägga upp!! :D Nu är det fan vår, om mer snö kommer då skuter jag mig själv.. ;)
Kvällen har varit chill, kollat runt på youtube och bara slappat. Bölat till videos bland annat dom jag la upp och sen en annan av en kille som inte har några ben eller armar. Den är så gripande, jag skäms nätan över mig själv när han pratar. Nu förstår man verkligen att man inte tar tillvara på livet så myyyycket som man borde, hur tacksam man ska vara för allt man har. Också hur mycket onödig energi man lägger ner på vissa saker, som till exempel klaga, hata, snacka osv. Usch vad jag gråter, hehe! :P
Josh Groban – You Are Loved - Don't Give Up Album Version
den här låten till också, hehe. nu ska jag sova. Kommer nog sova gott tack vare den underbara, godhjärtade mannen i videon. Vill träffa honom och krama om honom rejält!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0