bus ungar

Hej på er..! Har ni haft en bra dag? Det har inte jag!
1. Det var dåligt väder imorse, och kallt.
2. Spanskan var otrrrrrrrrrroligt tråkig, höll på att dö
3. En jävla fitta har tagit min ipod. Fattar ni, en klasskamrat till mig har tagit min ipod.

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh jag brann seriöst hela dagen, jag ville slå någon. Vi hade idrott och jag hade lagt min ipod, nycklar och mobil på hässelbyhallens typ bänk eller vad man säger. Det var endast våran klass där och jag var borta i 5 minuter i en annan sal, och sen märkte jag att min ipod var borta. Omg hade flipp, skällde ut 3 personer grovt, hehe. Äckliga personer det finns, jag vet vem det är, även fast personen nekar så är jag 90 % säker. Vidrigt gjort asså, är fett besviken.

Sååå jaa, det ända positiva är ju att det är bra väder just nu. Har precis gjort en smoothie, en speciell träningssmoothie som sätter igång musklerna/återställer dom när man ska träna/har tränat! Kan säga receptet sen för den blev faktiskt god! :)

Så nu ska jag ut på en joggnigstur, utan ipod! :'( omg den var mitt liv, kan inte smälta det haha.. Aja höres senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0