googles bildsökning

Puuuhh, nu har jag skrivit klart de sista två SO-texterna! Riktigt skönt känns det. Nu är det bara att städa rummet kvar som gället, och läsa lite Shoo Bre som vi har i svenska uppgift.. ;)

Igår var jag Lisa och Julia hemma hos julia somsagt var, vi kollade solsidan (beeezzztt) drack kaffe, kollade Wallander som var ganska spännande, det har börjat bli dååååligt faktiskt, inget slår Morden i Midsomer ;) Sen hade vi hyrt "i rymden finns inga känslor". faaaaaan vad bra den var, alla måste se den! vi var fan helt fasta, eller jag iallafall haha. Den var speciell och dom sa en jävla massa sanna saker om livet, vänner, kärlek osv. Bra tankeställare! :) Vi vaknade vid halv 12, käkade frukst och såg en debatt som Kissie var med om om bland annat Big Brother och hennes blogg osv, rätt intressant. :)

nu ska jag städa rummet sen kolla ett soundtrack, tjarrååpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0