har du brottats med svåra plågor

Heeejjj! Va lång dagen har varit känns det som, har hunnit med skitmycket! Igårkväll kollade jag på "A Walk To Remember" -ångrar inte alllsssssssss att jag såg den (förutom att jag bölade sönder, nivet när man har gått en gråtattack sen äntligen slutat, så kommer en till osvosv...) men sånt är härligt! Världens bästa film, ska se den ikväll också :D haha nej då..

Idag hade vi även vårat NO-labb, sista nationella delen. Det va inte alls lika svårt och krångligt som jag trodde, kändes som att det gick riktigt bra! Efter skolan gick jag och Julia hem itll mig och gjorde lite SO och chillade.. åkte upp till Vby och mötte mamma, gick på banken och fixade ett nytt leg, köpte nytt gymkort, sen lite smågrejer också. :) Mamma har hjälpt mig lite med SO:n, äntligen så fattar jag vad man ens ska göra, hehe! ;)
De e nå fuuuuuuuuucked up med min blogg, den gör typ inte mellan rum eller feta stilar :P serri fan va irri....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0