i know what you want

Bilder från mysiga gårdagen vid Riddersvik! Fint va?
Simon
Så jävla fin bild på Alice

Haha cp bild på mig och Julia

Simon och Jocke finisar!

Julia, jag och Simon

Där fick ni resten av bilderna! Va många det blev, hehe. Att redigera bilder har blivit det ända jag gör  nu på dagarna asså när jag inte har nå plugg.. ;) kuligt! Tränade muskel-pass i 55 minuter vid 7 tiden, shit vad min kropp värker haha! Helt skakig fan :P That's good!!
Imorgon är det ingen skoldag utan jag har utvecklingssamtal men det är inte förrens vid 1 tiden, så jag har en rejäl sovmorgon! Fan va skööönt. Sen ska jag träffa girlsen. Btw ska det bli 10 grader varmt imorgon!!! Yäyyy :D Nu ska jag slagga faktiskt, är helt slut! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0