Pay no attention to them haters cuz we whip ‘em off

hehe snodde Kenzas rubrik lite gulligt sådär ;) men kände att den va bra!
Shit vad jag har slöat idag
har vaknat
ätit frukost
hitta en film
kollade på filmen
gick upp
la mig i sängen igen
försökte sova
gick inte
facebook
sov
åt lunch
tv
läsa bok
tv
facebook
tv/läsabok tusen gånger om
åt middag
mer tv / läsa bok
åt mango

yäääääää min otroligt jävla roliga dag.. ;) shit, fick inte med alla snytningar... åsch, skulle ändå blivit för många. fattar inte tar det aaaaaaaldrig slut ?!?!?! bajs fitäää.
nu ska jag slagga så jag blir riktigt pigg tills imorgon! pösspössssss


tisdags! ser ni håret, mörkare har det blivit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0