sommaren i city

WIiiiiiiiieee vad är det med mig dessa dagar?!!??! Är överdrivet lycklig o glad :D :D det är till 99 % på grund av vädret.. ;) Idag var det jobbskuggning för min del! Jag jobbskuggade på McDonalds i Vällingby! Det var faktiskt kul, även fast jag bara fick stå och göra läsk och en gång fixa lite bacon, hehe. Det ända man får göra när man är under 16 (fyller ju i september, suck!!) Anledningen till att jag valde där är för att vi känner en som har varit ansvarig där väldigt länge så chansen till extrajobb i höst är väldigt stor! Najsnajs.

Jag hade planerat att träna ett pass på gymmet efter, vilket var vid 3. Men jag hade verkligen ingen lust att vara inne i ett svettigt gym när det var så underbart väder så jag bestämde mig för att gå hem. Alltså gick jag hem ifrån Vällingby i raskt tempo! Det var skit härligt, tog ca 45 minuter och jag bara njöt av solen hela vägen, hihi ;)
Har precis rensat i en gammal kläd låda som jag ska ge min kusin! Släkten kommer idag för min faster fyller 50! Nu är det matte som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0