stör mig på min ringfinger nagel att den är fett lång medans de andra är korta

HEEJsan! Chillar @ my house med Julia Malin o Alice. Eller just nu bara med Julia. Malin och alice gick hem för dom skulle hämta pengar. Ikväll ska Malin och Julia äta hos mig, myys!
Paradisio – Bailando - Video Edit
hahaha tu y yo a la fiesta, tu y yooooo-o-o-o-o, ful låt men den är fett härlig :D
vi har haft värsta sommar-feelings idag! eller aa snarare vårfeelings, härligt väder det är ju!

idag va det nån random dag, vi skulle göra en teater med jävla träpinnar, haha. Kom i bääääästa gruppen nånsin ;) elleeer? haha nej men vi hade faktiskt roligt jag, sebbe, viktor och leonard ;) ! vi kom alla 4 fram till att leonard inte har nån fantasi! haha. sen skulle vi spela upp det och allas va så töntiga så man garvade sönder. det va religonsbråk, tidsmaskiner, rymdfärjor osv. ruuligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0