just a small town girl

I'm hommeeee today. När jag vaknade mådde jag inte så dåligt men nivet hur det är när man är feeeeeeeett förkyld så jag käkade frukost sen bestämde jag mig för att vara hemma o chilla eftersom vi bara skulle se på film hela dagen i skolan, då kunde jag ju lika gärna ta det lugnt hemma... ;) Så jag kollade på en film, 50 first date tror jag den hette med Adam Sandler han är ju gaalet bra skådis. Den var faktiskt fett bra. Handlade om att han är player men så blir han kär i en tjej och det visar sig att hon har tappat närminnet så hon blir kär i honom varje dag, sen glömmer bort honom osv. Hihi en söt film.

Somnade i typ en on halv timme det va sjukt välbehövligt, nu mår jag mycket bättre :)
åhhhhhhh va jag vill göra något har fett trööööööööööökigt just so you know lixöm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0