lördag


klassen påväg till klassfest:D haha skoja, men alla tar samma väg så de brukar bli sällis hem!

hahah

hahahaha så jävla ful bild :D love you

mÖpp

haha sötaa :)


bästa!

haha malin o jesper sötiiiiiizar

älskar den här bilden på nått vis

haha också en otroligt ful bild men jesper är för härlig hihii

misslyckad hoppbild

haha sjukt koncentrerad



så jäääävla nice att sitta ute i vårsolen och käka frukost! underbart .

haha shit ser ni hur röd/fräknig jag blev efter jag solade. naajs, så typiskt att jag alltid blir sjukt fräknig !!

har på mig en söt klänning/tunika som jag köpte från den där tjejen som jag köpte en massa kläder av!

Jävlar vad bilder! Men alla va så våriga så jag la upp alla, hihi!
Idag har bestått av; frukost i solen - mötte Julia - magdans - solning i vby - nu chillar jag hemma!

Hoppas det händer nått skojj ikväll! Är sjukt taggad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0