valentine

Puuhhh äntligen är tyngden borta!!! Fysik nationella. Skönt att det är avklarat. Jag tyckte faktiskt det va fett svårt för det va liksom inte allt mycket som man hade läst i boken utan mest typ vardagliga saker som man inte visste så  mycket om. Får väl hoppas att det gick någurlunda bra i alla fall. Labb förberedelsen gick ju skit dålgt haha jag fattade inte ett skitttttttttt men men!
Slutade rätt tidigt, vid typ 2 tiden vilket va sköönt. Jag och Julia gick hem till Alice vi käkade lite sen kollade vi på Stockholm Boogie, skit bra film!!!! :)
När jag kom hem satte jag på mig springkläderna och drog ut på en springrunda i typ 25 minuter, skönt. Kom nyss hem o nu ska jag hoppa in i duschen sen chillaaaa gal1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0