booommmboommm

WWWWWWIIIIIIIIIEEEEEEEEE !!!!!!!!!!! guess who i'm gonna meet today??????? :D FELICIA !! den sötnosen har varit i new york och har inte träffat henne på typ två veckor så i miss her veryveryvery much !!!! Sen senare ska jag träffa andré också :D 

Igår var bra tillslut! Jag, Alice, Lisa, Julia och Rebecka käkade på Frandis vid halv 8, sen drog vi till Spånga till Max där han Rasmus Luka Kevin André och några fler var. Men dä stannade vi inte mer än i ca en kvart. Då åkte vi hem till Marcus där hela gamla gänget var, sen kom Arvin Erik Rani David och massa fler, va skitkul!  Sen drog alla nånannanstans och mina flicks drog hem så jag följde med Arvin Erik Oscar och massa fler hem till Rani där jag va till 2 då min chaufför hämta mig (haha pappa). Supertrevlig kväll!

Nu ska jag fixa mig sen pallra mig över till felle :D pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0