i'll do you like a truck

Mysig start på gårkvällen och ett roligt slut! Somsagt så käkade jag och tjejerna hos mig igår, Kalle och hans polare stekte hamburgare åt oss och vi satt på uterummet med musik och chillade galet. Sen drog vi iväg till Krille i Bromma vid 9 tiden, fast där stannade vi inte så jättelänge. Jag och Lisa drog hem till Denise sen och där va vi resten av kvällen. Det blev dans och massa prat med roligt folk. Va skitkul! Knasa lite sen men det är en annan femma. 

Sov länge idag och jag sitter fortfarande i morgonrocken... pluggar lite. Tråkigt. Synd att det är så dåligt väder ute annars skulle den här söndagen varit helt okej. Men vaaaA ska man göra. Ni får några ynka bilder senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0