min data brinner!!

Knas vad blogg.se har varit konstigt på senaste tiden! MEn nu verkar det vara igång igen... Härliga och stört äckligt varma dagar det här, har spenderat dom i skolan & med julia, hon har sovit hos mig två dagar i rad hehe, vi båda känner oss lite ensamna haha XD har bara chillat efter skolan dessa dagar och solat osv, pluggat för idag var det HELVETES DAGEN. matte c nationella, (skeeeeeta svårt, typ dog) sen 45 min efetr No prov på hjärnan osv. Sen en oväntad sak på idrotten, jo slingan på TID!!!!! ååhh, i värmen och allt... men men nu är det över :P

drog hem efter skolan, sen kom julia, matte och jocke och vi chillade galet i solen med musik, dom drog och då kom andré och vi låg också ute lite i kvällssolen sen gick vi in och bara tog det lugnt. 

nu sitter jag och läser... har ca 60 sidor kvar i en sjukt tråkig bok, känns som den aldrig tar slut :P så måste fortsätta med det, tjarrrååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0