new new new


asså vänta vaaaaaa??!! vad GÖR hon? disgusting eller vaaaaaaaad...? ser ju så jävla fuckat ut med hennes enormt fula stora bröst också och ben som man ser sticka ut här och var..så säger hon att hon vill bli smalare, hehe vilket skämt :P 

närmar mig iaf slutet på min redovisning - ska bara fixa in den i powerpoint och finslipa lite. skönt, gäller att kämpa in i det sista för att sen kunna njuta av 10 veckors sommarlov... det är ju vafan bara typ 2 veckor kvar! + att vi går bara i plugget 3 dar denna vecka (imrn idrottsgrej med 5or & på onsdag grönan!) sen 3 dar nästa vecka så det är ju inte alls långt kvar!!! HELT JÄVLA SJUKT. 

nu ska jag ta min bike och cykla upp till vällingby och träna ett muskelpass. puss tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0