ride with me


Idag: Långklänning från indiska, jeansjacka från Kappahl solbrillor och converse.

Igår va jag Alice och Julia hemma hos Adams och Mattes polare i hby strand, var väl helt okej men jag var så himla trött och otaggad så jag drog hem redan vid 10-halv 11. Så jag chillade det va skönt. Idag skulle jag träffat Kasper men de blev missförstånd med vad och när vi skulle träffas så det blev inte så... Åkte med madre till vby och jag tränade på gymmet i nån timme, skönt! Åkte hem med mamma och nu har jag städat badkaret & i mitt rum.

Ikväll kommer Romina, Lisa, Alice och Julia hem till mig och vi ska käka och chilla galet! Sen får vi se vart kvällen leder oss men jag känner på mig att det kommer bli a goooood night! ;)

Kommentarer
Postat av: agnes

assååååååååå lottis kan du bara döda mig så slipper jag lida! Sjukt fin bild den sista :)

2011-05-17 @ 21:24:24
URL: http://agnesfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0