1:a advent!

Å mitt rum är så fint och mysigt nu! Har ju gjort om en massa, bland annat målat vitt i min "sovdel", där det var rosa tapet förut. Och jag har även flyttat över mina kläder till sovdelen också så det är en helvägg med kläder, så najs! Skrivbordet är nu direkt när man kommer in genom dörren... är skit nöjd, så skönt med förändring :) 

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite är så jävla trött!! Igår käkade vi ju somsagt hos Katta, va där ett rätt bra dag. Va hur mysigt som helst. Sen drog vi till en tjej i Nockeby som hette Felicia där det va en jävla massa folk, vissa som man kände igen men jag visste som vanligt inte vilka de flesta va haha, känner mig lite halvmobbad när jag är på fest med klassisarna för dom känner ju alla i bromma! Men sånt är bara kul. Haft en kanonhelg så jag förtjänar dock tröttheten! Puuussssss
Sara och jag igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0