bird nam nam

Tjeeenare! Skön helg faktiskt. Jobbade i fredags till 8, drog hem sen åkte jag till Skälby och träffade Alice Alex Carl Gurk Alex Pontus mm... vi va bara ute sen drog vi till Statiol24 och frös vidare där, så då drog jag hem och Christoffer sov här. Jobbade i lördags också, på kvällen drog till Sofias pappa i Thorhildsplan och vi köpte pizza och fixade oss hemma hos henne. Mys!! Sen drog vi och mötte Linnea, Sara, Julle och Alice och vi drog på fest i vällingby där massa gamla bekanta ansikten var. De va skoj. Sen drog jag, Matilda och Julia till Leo, för Linnea Sofia Sara och Julle hade dragit dit tidigare. Där va det inte alls många men det var trevligt ändå :)

Idag är det farsdag. Grattis världens bästa pappa. Det firades med en tårta och kaffe. Har nyss ätit och nu ska jag läsa lite och kolla weheartit hiih älskar det. Poss

Kommentarer
Postat av: roman

Hälsa svante grattis ifrån mig!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-14 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0