no shoes no shirt

Sitter här, seg och luktar McDonald's. Ska iväg och jobba... jobbar dock bara 11:30-15:00 så inte så jätte långt pass :) Igår va kul faktiskt. Jag och Sofia flängde runt en massa, först var vi hos Ruzze i Blackeberg, sen drog vi till Nockeby till någon Herman där det var en jävla massa folk bland annat Sara Lydia o.co... Där blev det en massa dans och mingel. Sen vid 2 kom Katta och då drog jag, hon och Sofia till Ängby. Jag är inte heeelt säker på om vi va hos Marcus eller om det var någon annan som bodde där hehe, men där va iallfall Elias, Christopher, Marcus och sen 3 andra killar. Så där blev det mest att ta det lugnt och snacka, det va trevligt de med. Va hemma strax efter 4. 

Tror att kvällen kommer blir nice också, ska käka middag med brudarna sen förmodligen träffa samma Ängby liga och dra på nån fest som dom visste. Men först måste jag bara sova lite hehe. Hejdoooo sötizar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0