sommar speciale

Åhåååjaha..... fryser så att jag skakar, det är stört jävla kallt i mitt rum även fast elementen är på. Icke nois! Har stor ångest för att jag är sjukt trött och nu ska jag iväg och jobba i 4 timmar, vill bara ligga och soooovaaaaa!! 

Igårdåå, kvällen började rätt konstigt, jag Lydia Sofia Sara och Simone möttes vid 9 på brommaplan, vi satt och vänta på Katta som alltid är så jävla seg så vi satt coh softa på donken i typ 3 timmar, sjukt ovärt.. Men sen iallfall, satt vi och förde massa oväsen på bussen påväg till Brommakyrka där Marcus och Christoffer (det va typ 5 christoffer där igår haha, as irri) mötte oss. Väl inne på festen så var det en massa trevliga folk, eller aa det var bara killar där haha. Christopher, Elias, Marcus, Christoffer, August osvosvosv... sen kom Lollo och gänget, blir alltid lika hysterisk när jag träffar henne ute haha! Så det var superm. 

Nä plikten kallar nu. Iväg och tjäna pengar. fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0