Svart

Åå heiii bloggen!! Två veckor sen sist typ ;pPppPpP har liksom fullt upp.

sååå... vad har hänt. veckan innan lovet var jag DRÄNGT i plugg verkligen, gjorde ingenting annat än att plugga. Vi hade ett svinsvårt samhällsprov på diktaturer och demokrati vilket resulterade i ett C!! är faktiskt nöjd med det eftersom man va tvungen att ha 3/4 rätt på dom skit svåra E-frågorna för att han ens skulle kolla på resten av provet, skit sjukt

Det som va skönt med att ha massa plugg innan lovet var att jag var heeelt pluggfri under lovet. Så jag har bara slappat med kompisar, umgåtts mycket med Sara och Sofia. Va och kollade bio med Sofia en kväll, vi såg Paranormal activity, hahaha fyfaaaaan vad jag garvade åt sofia som bara satt och skrek hela tiden, men den va fkaitkst stört läskig. 

I lördags va jag med Sara, Julia och Rebecka hemma hos Sara och hade oss, sen drog vi hem till Rasmus i spånga där André, André, Luka, Max, Danne och en massa mer va.. de va kul och blev rätt sent. Men det va vi värda efter ett rätt slött lov annars!! Wiiee.

Skola nu igen, sjukt skoltrött känner jag nu. Men bit ihop, bara typ 6 veckor till jullov... Skön vecka har vi nu iallfall, James är i england så alla hans lektioner är inställda = sovmorgon imorogn & i m,åndags, slutade 12 idag, whoopa 

en bild från i lördags :) har varit himla dålig att ta bilder nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0