Vad tänker du på?

Hej!! Är helt död, har varit och tränat två pass på Worldclass, bootyexpress och core... Skönt men galet jobbigt! Ska börja ta tag i träningen nuuuu, så jälla nice. Det har varit en helt okej dag med svinjobbiga lektioner. Men halvdag imorgon, skönt!! Skriver saker som jag alltid måste radera efteråt för jag tänker på vissa ord by one person = jobbigt! 

Spanska prov på fredag, så sitter och pluggar lite glosor nu... jag och Katta va på extra-spanskan det var bara jag och hon där hehe, duktiga. Så där fick vi lite hjälp som gjorde saker lite lättare! Tror fan jag ska slagga nu, spanskan får vänta tills imorgon xD godnatt pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0