Vems lilla hjärta flyger

Tjena hejsan! Sitter hemma och lyssnar på Familjen. Ska snart iväg och gymma med Jullan, fan va det behövs!! Vill verkligen sätta igång med träningen och komma iform igen men jag finner aldrig någon motivation. :( hehe gymandet sket sig så jag stack ut på en joggingtur som tog 40 min, jag dog har så dolig kondiiiiiis

Igår var jag och mamma på IKEA och hade det super mysigt, hon är så gullig min mamma, stöttar mig när jag är nere. En dag med henne va verkligen vad jag behövde och alla hennes kloka ord gjorde mig på bättre humör :) älskar mina vänner så det skriker om det, alla är så fina! Ikväll ska vi på bio och se Twilight, wooopa!! Det blir jag, Sofia, Sara och Katta. Sen ska Lydia möta upp oss och vi ska alla sova hos mig för imorgon börjar vi halv 2 fifaan va nojs!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0