with me in my dreams


Igår

Tjena tjena. Min kropp är död och min hals e cp och allt är lite halv bra, lite halv glad. Längesen jag var glad nu, hatar det. Gårkvällen va kul, mötte upp Sofia och vi drog till Clara där hon och Sara va. Där va vi nån timme, sen drog vi till nån Hans som bodde rätt nära Clara, där va massa folk, Lollo och company kom så det va awesome!! Sen drog jag, Sara, Sofia, Clara, Linnea och Mimmi till Alice där det va en massa Blackan barn och där blev det en massa dans! Sov hos Sofia vi kom hem vid 3 och slockna direkt. 

Jobbet idag va jeevligt segt, pomfritten i 4 timmar. Nu väntar duschen sen blire en slagg på soffan, gör om mitt rum så kan icke sova i min säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0