falling down again

Chriffe o jag heheh
Sara, Lydia, jag och Katta idag på Gateau! Sofia offrade sig som fotograf

Tjooho! Igår softade jag och Christoffer hemma hos honom efter plugget, jag åt där sen slaggade jag där också för båda började halv 10 idag (vilket vi inte gjorde fick jag veta när jag kom till skolan, vi hade svenska - 3 styckna var på den lektionen istället för 16 styckna haha) 

Idag är det ju kanelbullens dag och det firade vi tjejer med att dra till Gateau på Ängbyplan och käka en god kanelbulle, myyyys! Har suttit med en svenska läslogg ett tag, har inte kommit så långt... jag varierar det med att plugga spanska glosor på världens bästa plugghemsida! Yää. 

IKVÄLL BÖRJAR DESPERATE HOUSEWIFEEEEESSSSS!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOPPAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0