Make sure it's right

Tjeenamors bloggen! Sitter här och skriver lite läslogg i höstmörkret, mys... Är ensam hemma - mamma är i London den jeveeeln, pappa är och ölar med sin brorsa, Kalle sa att han skulle sticka till jobbet så jag kommer vara ensam hemma hela kvällen :( buhu.... Ändå rätt skönt men är så sjukt sällskapssjuk right now. Men, får bli en pluggkväll dåra! Måste få klart den här läsloggen eftersom jag jobbar hela helgen. Å..

Aja, annars då. Spanska prov del 1 idag, gick helt OK... Fortsättningen imorgon ska jag plugga till lite senare. Får hoppas på det bästa! Idag gick dagen rätt fort, vi hade boxning idag på gympan och våran lärare är gyminstruktör, PT och alla möjliga saker så aa - vi var döda. Jag var tvungen att duscha håret för jag var så lökig hehe! Nååjss.

Aej, återgå till verkligheten nu, see you later! Poss


För att göra inlägget lite roligt får ni bilder ifrån en härlig sensommarkväll med Malta gänget på Djurgårn. Åå sommar!!! Kan inte få nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0