set fire to the rain

Hejjjj!! Sitter här och käkar geisha. Ikväll ska jag bara softa galet, för jag har jobbat idag från 3 till halv 8 och jag ska jobba imorgon också från 12 till 8.... Så jag ska slagga ikväll! Igår va så jäääääääävla lyckat seriöst! 

Kom till Sara vid halv 9 där hon, Johanna, Clara, Matilda, Therese och Elin var. Härliga tjejer! Vid halv 11 kom vi till lokalen som låg en buss från Brommaplan där vi brutalminglade (haha internt) med en massa härliga människor. Riktigt bra styrt med bra musik och massa annat. Dans blev det!! Super naiz. 

Ska se en film som tydligen ska vara sjukt grym; Trust heter den. Hoppas på det bästa!! Puss sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0