10 år sen idag

rätt keffa bilder på min nya höstkappa, men det var iallfall en födelsedagspresent. Från Urban Outfitters. :)


Mysig och chill helg. Jag har sovigt så jävla lite i veckan så i helgen har jag verkligen tagit igen en massa sömn. I torsdags så hade jag min första arbetsdag på Donken! Det va skojj, sen igår jobbade jag igen halv 11 - 5. Stod alltså ca 5 timmar vid pomfritten haha jag var döööööd. Men nu kan jag det iallfall! På tisdag/onsdag har jag kassautbildning! Wiee

I fredags drog jag till Christoffer efter skolan, sen åkte jag in till T.G.I Friday Stureplan och käkade födelsedagsmiddag med Katarina, Sofia, Sara och Lydia! Va super mysigt, sen drog jag hem och sov hehe. Igår jobbade jag somsagt, sen kom Lisa, Rebecka, Alice och Julia hem till mig och vi hade tjejmiddag för att fira både mig och Julia. Vi skulle dra vidare men planerna blev ändrade hela tiden så dom drog vid halv 11 vissa drog hem men tror J och A drog vidare nånstans. Jag sov iallfall, har typ blivit sjuk vaknade upp fett förkyld...... 

Aja, idag ska jag bara ta det lugnt typ städa rummet ta ett bad osvosv.. Senare kommer Christoffer. Nästa vecka ska jag komma igång med träningen igen!!! Det är ett måste känner mig sjukt otränad 

Idag var det ju 10 år sen planen flög in i World Trade Center byggnaderna på Manhattan, har legat och kollat på det lite imorse. Så hemskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0