best love song

Heyyy! När fan skrev jag senast??? De va ett tag sen i alla fall. 

I fredags var alla ekonom-klasser på Kärsön om det stavas så och gjorde massa skojjsiga sammarbetsövningar. Vi blev lite halvt blöta sådär för lekarna inkluderade vatten. Plus att på hemvägen kom det väääärsta ösregnet = dyngsura. Men vi tjejer tog oss iallfall till donken på Brommaplan och satt där och chillade. Sen mötte jag upp alla igen på kvällen och vi drog ut på äventyr. Det va skojj :) 

Igår så hade vi lite mini kräftis här hemma med mammas bästa kompisar och sen min bästakompis hihiih Alice. Sen vid 10 tiden drog vi ut o träffa Christoffer osv. Jag sov hos honom och idag så fyllde hans pappa år så vi va uppe och sjöng och käka frukost med honom och Christoffers mamma. Annars har vi bara chillat som faan idag... Sitter fortfarande i hans myskläder liksom haha. Ska städa rummet nu :) tjarråå


Sara, Sofia, jag och Katta blööööta påvägen hem... 
Sara och jag efter vattensammarbetsövningen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0