brand new day

Jävla haaalsfan!! Precis när jag hittat orken och peppat mig själv att börja träna så kommer sjukan in igen, fan va standard..... Men nu skiter jag i det hehe. Har gått en powerwalk på 30 minuter på löpband, lite mjukstart. Har köpt hem massa nyttigheter och ska börja minska mina måltider, käkar så myyycket nu för tiden!! Vill vara nöjd igen juuu. Så nu ska jag börja träna och må bra igen :) 

Imorgon börjar vi halv 10. Tro det eller ej, men jag ska upp halv 7 för att dra ut och jogga. Jag är fan stöööörd men jag har alltid velat pröva att jogga innan skolan för det verkar som en bra start, ska vi se om det är det eller inte! 

Nu ska jag krypa till  kojs och läsa lite svenskabok. Poosssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0