Let love grow




När man försöker att ta fina bilder och sedan inser att de blev förjävliga, så får det bli såna här istället (bitch please...)

Tjenatjena! Igår hade gamla tjejligan reunion(stavning)! Så vid 7-halv 8 rullade Alice, Julia, Malin, Hanna och Felicia in till mitt krypin, det var sååå mysigt! Vi har inte träffats alla på hur länge som helst så vi hade så himla mycket att prata om. Vi hade med oss mat och jag hade gjort lite blandade smårätter som vi åt innan. Vid 11 gick vi skilda vägar, jag, Julia och Alice drog hem till Matte i vällingby där det var massa folk. Det var kul faktiskt! Men mot slutet blev vi så jävla trötta så då blev det bara degigt soff-häng, men det funkade ändåå.

Sov hos Alice, fick alldeles för lite sömn så jag är skittrött just nu. Så jag ska snart möta Felicia och Hanna och vi ska gå till Preem för att hyra film och bara mysa. Skönt! Ha det bra pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0