Lördag!

Heeeii. Jag och min blogg måste öka några pinnhål, seriöst. Men min nya älskling (iphonen) gör så att jag aldrig sätter på datorn, och mobilbloggen är ju mindre kul. Jaja. Det har inte hänt så mycket den här veckan. Har gymmat både onsdag, torsdag OCH fredags! Det var sköönt, men min träningsvärk nu är rätt seg he he. Igår mös jag med Sara, och imorse lagade vi godaste pannkakorna - som även var nyttiga (haha standard). Dom blev fan godare än vad riktiga pannkakor är! Började jobba halv 12 så jag cyklade upp och nu sitter jag nyduschat och sminkar mig lite. Ska hem till Lisa ikväll som har 18-års fest! Ska bli kuuul, fast jag ska gå dit själv för ingen av mina kompisar känner henne, så jag känner mig lite mobbad he he. Men jag är fan taggad iallafall! Hon styr tårta och allt så vad kan gå fel? Hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0