Söndag

Heej! Klev precis ur en riktigt välbehövlig dusch, tror inte ni förstår min känsla när jag äntligen stod i duschen hehe.. Jobbade ju idag från tolv till kvart i fem. Inte lika kul.

Igår var iallafall hur kul som helst! Middag hos Lydia med bästa tjejerna, sen drog vi till David där det var en massa gamla välbekanta ansikten. Det var jättekul där men Lydia fyllde år så hon ville fira sin sista stund med sina grabbar så vi drog till Bromma lite senare. Där var det inte lika kul så efter ett tag tog jag Sofia och Sara en promenad i natten hem till Sara där vi somnade dirr. Jag hade hur kul som helst ändåå!

Nu lagar jag mat med familjen (mobilbloggar). Det blir hemmagjorda lammfärsbullar, jävlar va gott. Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0