They call her love

Hejhej!! Har inte bloggat på några dagar såg jag nyss. Mobilbloggen strulade lite när jag kom till landet, men nu sitter jag vid datorn så nu funkar det.

Är somsagt på landet, kom hit i fredags! Åkte direkt till Gekås så att man hade det avklarat, förjääävla mycket folk var det, inte lika kul. Igår drog jag ut på en springtur för att sen lägga mig ute i solen, det var sjukt varmt! Sen drog jag, Liz, Elin, Rebecca och Carro på en lokalfest i Halmstad. Det var faktiskt kul (dock lite väl mycket fjortisar). Kom hem klockan 4 så jag är lagom trött idag. Idag har det varit svinvarmt också så jag har legat och solat i några timmar!

Ikväll kommer Amanda och Liz över till mig och vi ska äta middag! Ska bli såå kul att träffa Amanda igen, vi lärde känna henne förra sommaren och vi har inte träffats sen dess så det blir mys!

Ska se om jag kan föra över lite bilder från min mobil, vet inte hur man för över bilder från Iphone till datorn hehe. Sen ska jag ut på en springtur i blåsten! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0