2 februari





Kortkortkort och rakt hår.... men vafan. Idag: En nyinköpt tröja (köpt igår, halva reapriset på Joy som jag trodde var en tantaffär som hade rätt fina kläder faktiskt) och Filippa K jeans på det!

Fysatan i helvete vad kallt det var idag!! Lätt kallaste dagen på hela vintern, eller hyyyr? Jag sitter här i myskläder men ska snart byta om till träningskläder för jag ska iväg och köra ett spinningpass. Jag hatar verkligen spinning men jag tänker ju bara på att det är bra träning så skitsamma hehe. Lisa skulle hänkat men något kom ivägen, trist. Har iallfall suttit med svenskan framför näsan sedan jag kom hem idag. Försöker trycka in alla gamla antika namn i skallen men det går faen inte. Det är förjävligt alltså!! Hoppas det går bra imorgon iallfall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka jävla BRÖÖÖÖÖN

2012-02-02 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0