9 januari



Tycker att jag alltid ser så himla glad ut på bilder men här fick jag till en bitch-blick xD jarrå!!!

Hehe´så jävla dålig min mobil är!!! Kan inte spara bilderna från samsungs-instagram så det blir såhär. Och det funkar ju inte heller att klippa bilder sen här på datan, så ja!!

Torsdag. Min morgon startade snäppet sämre än vad den brukar göra. När jag vaknade var jag absolut inställd på att det var fredag; så jag började tänka "shit vad trött jag är, får gå hem och sova efter skolan så att jag orkar med kvällen/natten". 5 minuter senare slog det mig att det bara var torsdagsmorgon och jag hade min längsta skoldag framför mig. Det var lite mindre kul.

Men annars har min dag varit bra. Vi hade en as lång håltimme så jag, Katta, Sara och Sofia drog till Waynes och tog varsin Chailatte. Sen hade jag spillt sås på min vita blus under lunchen, så vi gick in på JOY där alla förutom Sofia fick med sig ett plagg hem! Köpte finaste blusen. Visar någon annan dag!! Slutade halv 5 (började 8!!!!!) och drog till gymmet efteråt. Var där i lite mer än 1 timme och mamma hämtade mig, vi åkte hem och lagade en jättegod ceasarsallad tillsammans och åt i lugn och ro. Tog sen en avslappnande dusch. Fin torsdagskväll med andra ord. Ska snart lägga mig i sängen och få en massa sömn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0