Alla hjärtans dag!

Heeej hjärtegull! Hur mås det på denna speciella tisdag?

Jag mår jättebraaaa!! Är glad. Har haft en fin dag med väldigt, väldigt fina människor! Vi slutade kvart i 11 idag (inställd spanska och SO=nojs)  så vi åt, sen drog jag, Katta, Lydia, Sara och Sofia till vällingby och köpte gottigotti saker. Vi åkte hem till mig och dukade upp och satte på Crazy, stupid, love. Hehe andra gången i rad, men det funkade för den är fett bra. När de drog vid 4 tiden satte jag på mig träningskläderna och tog en joggingtur upp till vby, solade, sprang tillbaka. Det resulterade i en jevligt ond höft, får hoppas att jag kan gå imorgon. Nu ska jag kolla på film med världens bästa föräldrar. Älskar mysdagar!!!!!!!!!!!!!!!


Mamma dukar alltid upp så mysigt med lite presenter <3

Sötaste äpplet!! Ska äta det niu, hihi


Slaffsgänget

Puss

Kommentarer
Postat av: lydde

älskar slaffs

2012-02-14 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0