Dålig tisdag

Tjenatjena!

Jag har en riktig skitdag idag, uuusch!! Nivet när inget går bra för en och man känner sig himla ful på det. Imorse vaknade jag för sent och när jag skulle sätta mig och käka frulle spillde jag ut mitt kaffe över hela bordet inklusive den vita duken och sätet till stolen jag satt på (som också är vitt). Kaffe med mjölk har en tendens att vara svårborttaget så jag hoppas på det bästa hehe. What to dooooooo

Har suttit med lite engelska men har inte kommit långt, ska läsa mer. Ikväll ska vi på en familjekompis spelning på Samgymnasiets show. Ska bli kul att se! Har btw bytt till tidslinjen niu, känns as konstigt. Men måste ju påstå att min omslagsbild är förjävla häftig. Jag såg den på nåns profil för ca 3 veckor sen och har köttat för att hitta den igen, och idag visar katta mig en kille som hade den. Så jävla stöööört, blev gladis hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0