Lördag




Jag just nu :) he he he

Heej. Jag är helt slut!!!! Har jobbat hela dagen.
Igår fick vi vårt efterlängtade sportlov. Det firades med lite lokalfest i Folketshus styrt av Robin! Det var meningen att mina brudz skulle dit men det var bara två av dem som tillslut valde att följa med. Jag, Sofia och Alice drog dit vid halv 10. Det var inte överdrivet kul men det var stunder som var riktigt roliga! Men så är det i stort sätt alltid på lokalfester tycker jag. Men det blev iallfall dans och allt sånt. Sofia och jag kom hem till mig vid halv 3 och vi somnade på dirren. Har precis ätit god middag och nu softar jag i sängen. Jag ska bara softa ikväll, kanske att jag och Alice hänger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0