Scrubs

Till dig som undrade hur lång jag var: fråga snarare hur kort jag är he he.... senast jag mätte mig var jag 162. Jag hoppas jag har växt sen dess, men det är tvek på den. Så jag är ju bland de kortare av mina vänner.

Har nyss kommit upp ur badet, blev liggandes där i nån timme och kollade på en as keff film. Fransk var den, och franska filmer är lite halv skumma om jag ska säga vad jag tycker. Såg en fransk rulle i fredags också som var bra dock men också riktigt konstig haha. Jag norpade Kalles Scrubs-box, season 1! Älskar scrubs, så jävla kul. Så niu ska jag ligga och kolla på några avsnitt tills jag somnar. Imorgon har vi halvdag så jag slutar 11!

godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0