Semeldagen!!

Ursäkta men Jay-z och Kanye West kommer till Sverige för en spelning den 29 maj!!!!!!!!!!! Jag dööööör, måstesmåsteMÅSTE dit, helt seriöst. Ska fan boka ikväll, även fast det innebär att jag måste gå själv :)

Slutade 10 över 12 idag! Gör det varannan tisdag. Men p.g.a So inlämning var jag kvar i nån timme, drog till vby och kollade i lite affärer. Köpte en blus på superrea inne på MQ, sänkt från 499 till 99 kr! As värt. Det är såå fint väder idag och dessutom 6 plusgrader! Hoppas det håller i sig. Snart kommer Alice förbi, vi ska träna ikväll - box!! Whooop. Sen är det ju semeldagen, så det blir hemgjorda semlor. Semlor är det bästa som finns!!!

Kommentarer
Postat av: Lydde

Såg det också!!! Jag går med dig!!!!!!

2012-02-21 @ 15:39:00
Postat av: Anonym

JAAAA! smsa mig om du ska dra eller om du har bokat!!!

2012-02-22 @ 15:05:59
Postat av: Anonym

/ Romina

2012-02-22 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0